خوش آمدید

جستجو

تبلیغات

پیمایش شبانه قله گزنه یورد (کماچال)

عنوان برنامه: پیمایش شبانه قله گزنه یورد

سرپرست: محمد رضا یاوری

محل برنامه: ساوج بلاغ

مسیر دسترسی به منطقه صعود : کرج - ساوج بلاغ- اتوبان قزوین – منطقه کردان – روستای ولیان

مبدأ صعود این قلل از مسیرهای واقع در روستای فشند و روستای ولیان در شهرستان ساوجبلاغ در نزدیکی ارتفاعات طالقان است.

زمان برنامه سه شنبه 95/4/1 پانزدهم ماه رمضان و طولانی ترین روز سال

برنامه ساعت 14 از محل کار شروع شد وساعت 16 ابتدای مسیر بودیم و پس از گذشتن از کوچه باغ ها و دربند که آب خوب و سایه ای دلنواز داشت و چون روزه بودیم خیلی برایمان خوب بود. دو ساعت طول کشید که از دربند خارج شدیم و به یک دوراهی رسیدیم که سمت چپ  و مسیر را در ادامه روخانه ادامه دادیم و هر یک ساعت پنج دقیقه استراحت و پس از گذشتن از مسیر دو شاخ و ادامه مسیر نهایتاً در یک ساعتی قله بودیم در دو راهی رودخانه  ساعت 8.30 دقیقه برای صرف افطار اقامت کردیم و ساعت 1.30 پای مینی بوس و ساعت 3.10 دقیقه صبح محل کار بودیم.

در ابتدای مسیر

در راه دربند آب سردی بود که با شستن سر و صورت گرما را از خود دور کردیم

استراح های کوتاه در مسیر

و مشغول خوردن افطار خودم حداقل 10تا لیوان شربت و دلستر و آب خوردم جای همتگی خالی

این مطلب تا کنون 16 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : مسیر ,ساعت ,برنامه ,بودیم ,دقیقه ,دربند ,ابتدای مسیر ,روستای ولیان ,ساوج بلاغ ,
    پیمایش شبانه قله گزنه یورد (کماچال)